Guru-guru dan staf sesi 2013

Guru-guru dan staf sesi 2013

Sunday, November 16, 2014

Hari Sukan SKKP 2014

Alhamdulillah.... Sukan tahunan SKKP untuk tahun 2014 telah berlangsung dengan jayanya pada hari Khamis lepas (13 Nov 2014). Tahniah diucapkan kepada pasukan rumah Merah @ Saga kerana berjaya merangkul gelaran Johan Keseluruhan. Rumah Saga juga menjadi Johan Perbarisan dan merangkul Anugerah Olahragawan - Mohd Danial Zainal Abidin dan Olahragawati terbaik- Natasya Nornisdawati. Tahniah diucapkan.

Rumah Saga - Tema... Naga Berapi.. ( nampak tak ada sekor anak naga tu..hihi)

Rumah Wira - Tema: Lautan Biru. Maskot - Jerung yang dikelilingi Obor-Obor

Rumah Waja: Tema - Ninja Turtle....heheh


Ribuan terima kasih diucapkan kepada ibu bapa yang hadir memeriahkan Sukan Tahunan SKKP 2014. Para ibu bapa yang membantu sebelum, semasa dan selepas acara sangat-sangat dihargai.

Dari kiri: En. Mustafar ( Pengerusi PIBG), En. Malian ( Penghulu Mukim Semantan), En Amiruddin (GB), En. Shah Rum Shah (GPK 1)

Bacaan ikrar oleh wakil murid: Mohd Danial Zainal Abidin

Perbarisan Rumah Waja

Perbarisan -Rumah Wira

Tok Penghulu mengalungkan pingat kemenangan kepada murid.

Bekas GPK HEM, Pn Rusnah menerima hadiah cabutan bertuah dari Pengarah CCRC Raub, En Jalani

Cenderahari dari SKKP kepada Tuan Pengarah CCRC

Jamuan...

Selepas Jamuan... kita bersukanika lah pulak...
 Ribuan terima kasih diucapkan Penghulu Mukim Semantan, En Malian kerana sudi merasmikan Sukan Tahunan SKKP 2014. Tidak lupa juga ribuan terima kasih diucapkan kepada Wakil Polis dari Balai Polis Semantan, Wakil dari CCRC dan para ibu bapa yang membantu sejak dari mula.

Semoga sukan tahunan kali ini akan menjadi satu platform kepada para guru untuk mengenalpasti bakat murid SKKP yang boleh digilap sebagai atlet yang bakal mewakili sekolah, zon, daerah dan seterusnya mewakili negeri pada suatu hari nanti.

Telah terbukti pada kali ini... murid yang lemah dalam pembelajaran boleh cemerlang dalam bidang sukan. Insyaallah jika permata-permata ini digilap.. tidak mustahil ia akan bergemerlapan pada suatu hari nanti.

Tahniah diucapkan kepada semua.



No comments:

Post a Comment