Guru-guru dan staf sesi 2013

Guru-guru dan staf sesi 2013

Monday, April 9, 2012

Perhimpunan Mingguan - 09/04/2012

Salam 1 Malaysia...

Di perhimpunan mingguan hari ini, Guru Besar SK Kundang Patah, En. Ahmad Shapi'i telah sudi menyampaikan hadiah yang merupakan piala pusingan dan sijil penyertaan kepada 6 orang pelajar sekolah ini yang telah menyertai Majlis Tilawah Al-Quran (MTQ) peringkat zon Batu Talam yang telah berlangsung pada hari Selasa (3/4/2012). Dalam pertandingan peringkat zon ini, 3 orang pelajar telah berjaya mewakili zon ke peringkat daerah. Pelajar-pelajar tersebut:

1) Abdul Hazim b Abd. Mutalib ( Johan - Tilawah Al-Quran- Lelaki)
2) Mohd Alif Najmi b Baharuddin ( Naib Johan - Pertandingan Bercerita - Lelaki)
3) Norhaizira bt Khairuddin ( Naib Johan - Pertandingan Bercerita - Perempuan)

Tahniah diucapkan kepada pelajar yang telah berjaya. Pertandingan MTQ peringkat Daerah Raub akan dijalankan pada 12/4/2012. Semoga kejayaan akan terus mengiringi mereka....



Para pelajar bersama guru-guru pembimbing. Dari kiri: Ust. Afiq, Abdul Hazim, Norhaizira, Alia Natasya, Ustzh Hamidah, Ahmad Gadaffi, Mohd Alif Najmi, Nor Farahin dan Ust. Izzat.



Di perhimpunan ini juga, satu lagi program peningkatan UPSR telah diumumkan iaitu program Mentor Mentee. Program Mentor Mentee ini melibatkan semua pelajar tahun 6 seramai 16 orang dan semua guru SK Kundang Patah. Dalam perhimpunan ini turut diumumkan Mentor bagi setiap Mentee. Melalui program ini, peningkatan pembelajaran para pelajar akan dipantau oleh Mentor masing masing.







 Para guru menerima mentee masing-masing



Semoga program yang dirancang ini akan dapat dilaksanakan dengan jayanya dan mampu meningkatkan prestasi pelajar dalam UPSR 2012.

No comments:

Post a Comment