Guru-guru dan staf sesi 2013

Guru-guru dan staf sesi 2013

Tuesday, April 17, 2012

Pertandingan Bola Jaring & MTQ Peringkat Daerah

12/04/2012

Setelah cuti pada 11/04/2012 sempena pertabalan Yang Dipertuan Agong Ke-14 - Sultan Abdul Halim Muazzam Shah, team bola jaring SKKP di harap sudah bersedia untuk berentap di SK Ulu Sungai untuk mencari wakil zon ke peringkat daerah.


Team Bola Jaring bersama GPKKO dan guru pengiring.

Hujan renyai-renyai di awal pagi tidak menghalang Team SKKP dan pasukan dari sekolah lain untuk meneruskan acara. Perlawanan bermula lebih kurang jam 9 pagi apabila hujan kian reda.

Dalam pertandingan peringkat zon ini, SKKP bertemu dengan 3 buah sekolah.Malang bagi Team SKKP kerana tidak berjaya memenangi walau satu pun perlawanan yang disertai. Tapi, sekurang-kurangnya pengalaman mewakili sekolah di peringkat zon Batu Talam ini menjadi pengalaman berharga bagi setiap ahli pasukan.


Team SKKP menentang SK Ulu Sg (A)

Pada hari yang sama, Majlis Tilawah Al-Quran peringkat daerah juga telah diadakan di SK Raub Jaya. SK Kundang Patah telah menghantar 3 orang peserta: Abdul Hadzim - kategori tilawah ( mendapat naib johan), NorHaizira dan Mohad Alif Najmi - kategori bercerita - gagal mendapat tempat.

Tahniah diucapkan kepada yang berjaya. Kepada yang tidak berjaya, giatkan latihan dari sekarang untuk persediaan pertandingan bagi tahun depan.





-Cikgu Rohaniza-

No comments:

Post a Comment